II Regionalna Konferencja dla Oświatowej Kadry Zarządzającej

Przed nami II Regionalna Konferencja dla Oświatowej Kadry Zarządzającej, podczas której jednym z prelegentów będzie :

dr Krystian Dudek – doktor nauk humanistycznych (z wyróżnieniem) w zakresie komunikacji społecznej i PR. Ukończył studia dziennikarskie oraz z zakresu psychologii zarządzania, dyplomowany trener biznesu. Trener, doradca, wykładowca akademicki. Komentarze eksperckie m.in. dla TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVP Info, Polsat, Polsat News, Forbes – Pierwszy Milion, TVS, Polityka, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza, Dziennik Zachodni, Bankier.pl, PRoto.pl, Home&Market, Strefa Biznesu. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i eksperckich oraz książki poświęconej skutecznej współpracy z mediami: „Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej”.

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, President of International Public Relations Center, Członek krajowej Rady Etyki Public Relations (2012-2016). Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu (2015-2017)
i Pełnomocnik Kanclerza WSH ds. Public Relations.

Laureat Wyróżnienia Specjalnego LEW PR 2013 oraz nagrody branżowej PRoton 2014 w kategorii Nagroda Publiczności, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują.

Prowadził i konsultował kilkadziesiąt kampanii wyborczych w wyborach samorządowych, parlamentarnych i europejskich.Odbył cztery staże w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Kancelarii Prezydenta RP, koncentrując się na analizie komunikacji i wizerunku rządu.Były współpracownik mediów śląskich. Redaktor naczelny i wydawca pism i magazynów nagradzanych w ogólnopolskich konkursach branżowych. Autor treści stron internetowych oraz scenariuszy spotów radiowych i telewizyjnych.

Ma na koncie kilka tysięcy godzin szkoleniowych i dydaktycznych. Prowadził wykłady na kilkudziesięciu uczelniach w Polsce.

Nasz wyjątkowy gość wyjaśni rolę dyrektora szkoły w budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem placówki. 

Poruszana tematyka dotyczyć będzie poniższych zagadnień:

1.PR i promocja szkoły – konieczność czy kaprys?

2.Rola dyrektora w budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem szkoły
3.Zasady przygotowywania strategii Public Relations i promocji placówki

a)określenie i analiza stanu wyjściowego

b)określenie celów działań PR – strategicznych i okresowych

c)określenie grup docelowych (uczeń, rodzic, urzędnik, mieszkaniec, dostawca etc.)

d)selekcja, wybór i zastosowanie narzędzi promocyjnych i kanałów komunikacji (w tym narzędzia internetowe, social media, www etc.)

e)przygotowanie planu i harmonogramu działania

f)wdrożenie, weryfikacja i niezbędne korekty

g)pomiar efektów

4.Rola komunikacji wewnętrznej w promocji placówki

5.Kryzysy wizerunkowe w szkole – nie pytaj czy nadejdą, zastanów się kiedy i czy jesteś na nie przygotowany
6.Studium przypadków, dyskusja

Zapisy online -> ZAPISZ SIĘ>> lub telefonicznie 504062665, 791398061.

Jest jeszcze kilka miejsc. Zapraszamy serdecznie .

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close