II Regionalna Konferencja dla Oświatowej Kadry Zarządzającej

II Regionalna Konferencja dla Oświatowej Kadry Zarządzającej

Przed nami II Regionalna Konferencja dla Oświatowej Kadry Zarządzającej, podczas której jednym z prelegentów będzie :

dr Krystian Dudek – doktor nauk humanistycznych (z wyróżnieniem) w zakresie komunikacji społecznej i PR. Ukończył studia dziennikarskie oraz z zakresu psychologii zarządzania, dyplomowany trener biznesu. Trener, doradca, wykładowca akademicki. Komentarze eksperckie m.in. dla TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVP Info, Polsat, Polsat News, Forbes – Pierwszy Milion, TVS, Polityka, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza, Dziennik Zachodni, Bankier.pl, PRoto.pl, Home&Market, Strefa Biznesu. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i eksperckich oraz książki poświęconej skutecznej współpracy z mediami: „Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej”.

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, President of International Public Relations Center, Członek krajowej Rady Etyki Public Relations (2012-2016). Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu (2015-2017)
i Pełnomocnik Kanclerza WSH ds. Public Relations.

Laureat Wyróżnienia Specjalnego LEW PR 2013 oraz nagrody branżowej PRoton 2014 w kategorii Nagroda Publiczności, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują.

Prowadził i konsultował kilkadziesiąt kampanii wyborczych w wyborach samorządowych, parlamentarnych i europejskich.Odbył cztery staże w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Kancelarii Prezydenta RP, koncentrując się na analizie komunikacji i wizerunku rządu.Były współpracownik mediów śląskich. Redaktor naczelny i wydawca pism i magazynów nagradzanych w ogólnopolskich konkursach branżowych. Autor treści stron internetowych oraz scenariuszy spotów radiowych i telewizyjnych.

Ma na koncie kilka tysięcy godzin szkoleniowych i dydaktycznych. Prowadził wykłady na kilkudziesięciu uczelniach w Polsce.

Nasz wyjątkowy gość wyjaśni rolę dyrektora szkoły w budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem placówki. 

Poruszana tematyka dotyczyć będzie poniższych zagadnień:

1.PR i promocja szkoły – konieczność czy kaprys?

2.Rola dyrektora w budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem szkoły
3.Zasady przygotowywania strategii Public Relations i promocji placówki

a)określenie i analiza stanu wyjściowego

b)określenie celów działań PR – strategicznych i okresowych

c)określenie grup docelowych (uczeń, rodzic, urzędnik, mieszkaniec, dostawca etc.)

d)selekcja, wybór i zastosowanie narzędzi promocyjnych i kanałów komunikacji (w tym narzędzia internetowe, social media, www etc.)

e)przygotowanie planu i harmonogramu działania

f)wdrożenie, weryfikacja i niezbędne korekty

g)pomiar efektów

4.Rola komunikacji wewnętrznej w promocji placówki

5.Kryzysy wizerunkowe w szkole – nie pytaj czy nadejdą, zastanów się kiedy i czy jesteś na nie przygotowany
6.Studium przypadków, dyskusja

Zapisy online -> ZAPISZ SIĘ>> lub telefonicznie 504062665, 791398061.

Jest jeszcze kilka miejsc. Zapraszamy serdecznie .