Rejestracja on-line

II Regionalna Konferencja dla Oświatowej Kadry Zarządzającej

Opis:

Data: 13 kwietnia 2018, godz: 09.00- 13.30

Miejsce: Restauracja Impresja w Dąbrowie Górniczej, ul. Jaworowa 20

Koszt: 250 zł / osoba

Program konferencji:
8.30 - 9.00- rejestracja uczestników
9.00 - otwarcie konferencji, dr Tomasz Grad
9.15- 10.45 - dr Krystian Dudek. Wizerunek szkoły a rola dyrektora, czyli sztuka pozytywnej prezentacji
10.45 - 11.15 - przerwa kawowa
11.15 - 12.45 - mgr Ewa Fiedziukiewicz. Poradnik dyrektora-najnowsze zmiany w prawie oświatowym
12.45 - 13.00 . Zakończenie konferencji. Podsumowanie. Pytania do ekspertów
13.00 - Lunch

 

***

Rejestrując się wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

We are sorry but registration for this event is now closed.

Please contact us if you would like to know if spaces are still available.

Event Registration and Ticketing Powered by Event Espresso

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close